Giełda w dobie kryzysu – jak inwestować w trudnych czasach?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź też usługami. Jak się jednak okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zwykle mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć też funkcję wspierania sprzedaży – nieraz są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Powiązane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie z reguły reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas przyzwoicie jest po prostu przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usługach. Poza tym reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już często się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.
1. Sprawdź stronę
2. Dowiedz się więcej
3. Odwiedź stronę
4. Przejdź do strony
Trendy globalne a Giełda Papierów Wartościowych – na co zwracać uwagę?